top of page
Deze freelance copywriter hoort niet tot de generatie die is opgegroeid met interactieve communicatie, maar tot de generatie die het heeft uitgevonden.

HPTO-banner voor Albert Heijn
Mobile home page take over banner op nu.nl voor Albert Heijn. Ontwikkeld bij 24AM.
Mobile activatie voor Albert Heijn
BoodschappenWijsjes. Een activatie om gebruikers van de Appie app te wijzen op de spraakherkennings-functie. Ontwikkeld bij Muse.



Rich media banner voor Eneco
Met Frank Mineur ontwikkeld bij FHV. Met de Toon-app kun je zo’n beetje alles in je huis op afstand bedienen. Verwarming, tv en zelfs de kleur van je verlichting. In de banner kon je de kleuren in de huiskamer zelf bedienen.
Social Content
Brand posts. Social activaties. En brand identities voor social media platformen.
Volkswagen - Amstel - Vichy - Magnum - BCC - ABN AMRO - Rabobank - C&A - VSM - Douwe Egberts - Andrélon







Campagne voor BrightPensioen
Samen met Nina Amiri een social media campagne ontwikkeld voor BrightPensioen
bottom of page