Tone of voices. Webcopy. Workshop commercieel schrijven. Copy driven campagnes. Brand manifests. Je kunt deze freelance copywriter overal voor bellen. Of mailen.

COACHING
Commerciële copy
Meer dan 25 jaar ervaring met het tikken van reclameteksten. Voor alle middelen die ik in die kwart eeuw voorbij zag komen. Advertenties, folders, direct marketing, webcopy, e-mail, sales promotion, mobile, social.
Als freelance copywriter geef ik deze kennis nu door aan de volgende generatie. Met een boekje. En met workshops en masterclasses.
Voorproefjes
Enkele voorbeelden van de webcopy die ik als freelance copywriter heb geschreven:

CAMPAGNE
SBS9
Een 'copy driven' campagne voor de zender SBS9. Als freelance copywriter ontwikkeld bij SBS.
Zinnetjes. In vakjargon ook wel taglines, pay-offs, en slogans genoemd
Het best bewaarde geheim van je tv.
SBS9
Haarlem wordt steeds gasvrijer.
Gemeente Haarlem aardgasvrij in 2040.
De impact van inhoud.
FD Mediagroep Effect.
Lekker mobiel.
Sizz. De leukste mobiele provider van Nederland.
Lees dieper.
NWT. Tijdschrift voor Natuurwetenschappen en Techniek.
Als racisme wint, verliest de sport.
Meldpunt Discriminatie Sport.
Als u niets doet, dan doet uw geld ook niets.
ING Bank
De beste reclame voor buitenreclame.
Mediamax Buitenreclame

In de afgelopen jaren heb ik als freelance copywriter verschillende grote en kleine merken geholpen met hun tone of voice. Zo ontwikkelde ik schrijfstijlgidsen, social identities en tone of voices. Voor zowel bestaande merken als voor start-ups.
HEMA - Veronica Superguide - Andrélon - Douwe Egberts - Fanta - AD - Paazl - Oberon - Fello - Poki
TONE OF VOICE
Ieder merk zijn eigen geluid
CAMPAGNE




ING Bank
Daar heb je er weer een. Zo'n 'copy driven' campagne. Deze keer voor de ING Bank. Ontwikkeld met Frank Mineur bij TBWA\