Tone of voices. Webcopy. Workshop commercieel schrijven. Copy driven campagnes. Brand manifests. Je kunt deze freelance copywriter overal voor bellen. Of mailen.  

COACHING

Commerciële copy

Meer dan 25 jaar ervaring met het tikken van reclameteksten. Voor alle middelen die ik in die kwart eeuw voorbij zag komen. Advertenties, folders, direct marketing, webcopy, e-mail, sales promotion, mobile, social.

Als freelance copywriter geef ik deze kennis nu door aan de volgende generatie. Met een boekje. En met workshops en masterclasses.

Voorproefjes

CAMPAGNE

SBS9

Een 'copy driven' campagne voor de zender SBS9. Als freelance copywriter ontwikkeld bij SBS.

Zinnetjes. In vakjargon ook wel taglines, pay-offs, en slogans genoemd

Het best bewaarde geheim van je tv.

SBS9

Haarlem wordt steeds gasvrijer.

Gemeente Haarlem aardgasvrij in 2040.

De impact van inhoud.

FD Mediagroep Effect.

Lekker mobiel.

Sizz. De leukste mobiele provider van Nederland.

Lees dieper.

NWT. Tijdschrift voor Natuurwetenschappen en Techniek.

Als racisme wint, verliest de sport.

Meldpunt Discriminatie Sport.

Als u niets doet, dan doet uw geld ook niets.

ING Bank

De beste reclame voor buitenreclame.

Mediamax Buitenreclame

In de afgelopen jaren heb ik als freelance copywriter verschillende grote en kleine merken geholpen met hun tone of voice. Zo ontwikkelde ik schrijfstijlgidsen, social identities en tone of voices. Voor zowel bestaande merken als voor start-ups.

 

HEMA - Veronica Superguide - Andrélon - Douwe Egberts - Fanta - AD - Paazl - Oberon - Fello - Poki

TONE OF VOICE

Ieder merk zijn eigen geluid

CAMPAGNE

ING Bank

Daar heb je er weer een. Zo'n 'copy driven' campagne. Deze keer voor de ING Bank. Ontwikkeld met Frank Mineur bij TBWA\

Bel Pascal

Maar mailen, teksten of linken mag natuurlijk ook

  • White Google Places Icon

Marsstraat 111

2024 GC Haarlem 

Metropoolregio Amsterdam

Nederland

Pascal Boogaert - Freelance Copywriter - © 2018