Teksten en concepten voor employer branding en personeelswerving
Baanbreed brengt werk tot leven.
[De visie]
Je werkt om te leven. Niet andersom. Je wil simpelweg gelukkig zijn. Of je nu lasser, engineer of ondernemer bent. Of je nu een baan zoekt. Of er een aanbiedt. Je wil zekerheid in het leven en je wil je passie volgen. Daar draait het om. Daarom brengen wij werk tot leven.
[De manier waarop]
We willen weten wie je bent. We kijken naar je en we luisteren naar je. We luisteren naar je dromen, je wensen en je idealen. Naar de grote dingen in het leven en naar de kleine dingen. De dingen van vroeger en de dingen van nu. Voor vandaag en voor later. We kijken breder dan breed en leggen de focus op je leven. Zo brengen we werk tot leven.
[Het doel, missie]
Durf te dromen en te wensen. Geef aan wat je wil. Dan doen wij daar ons best voor. Met een prettig gesprek zetten we de eerste stap. En door met je mee te lopen komen we pas echt verder. Dus grijp je kans en breng je werk tot leven.
Ontwikkeld bij bureau: Sterk Merk Regie uit Eindhoven.