Een fijn overzicht van mijn mobiele projecten.

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.




Online campagne voor de populaire app van Albert Heijn: Appie.


Ontwikkeld met Sander Eijlenberg en Karlijn van den Berg bij Muse. De campagne bestond uit easter eggs die we Grappies noemden. De Grappies werden ingezet om de app te promoten.


De campagne begon tijdens Pasen 2010.Via twitter riep Appie op om te zoeken naar de easter eggs. Veel blogs namen de actie over en onder game nerds onstond een race om als eerste alle Grappies te vinden.


Bekijk de case.

Neem voor meer info even contact op. Of ga terug naar de beginpagina.

Boodschappenwijsjes.

Een leuk Grappie van Appie, de boodschappen-app van Albert Heijn,


Bij Muse hielp ik mee aan een mobiele campagne voor de nieuwste functie van Appie: voice control.

Met voice control kon je boodschappen aan je lijstje toevoegen door ze in te spreken.


Bekijk de case.

Foursquare guerrilla.


In mei 2010 begonnen reclamebureaus Foursquare te ontdekken. Werknemers checkten dagelijks in om zo Mayor te worden. Deze trend was een prachtige kans voor freelancers zoals ik om mijn doelgroep recht in de ogen te raken.


Van meer dan 50 bureaus in Amsterdam maakte ik - op exact dezelfde locatie - een venue aan met een naam gekoppeld aan een duidelijke call for action. Op die manier werden creatief directeuren en traffic managers elke dag met mijn naam geconfronteerd.


Bekijk de case.

KerstSMS.


Een event om aan te tonen dat je bij T-Mobile alles uit sms haalt met de SMS Maximaal bundel. Op de kerstmarkt in Den Haag was dan ook alles met sms te besturen: Sneeuw aan of sneeuw uit - Kerstkoor aan of uit - Kerstkoor harder of zachter - Lichtjes aan of uit - En als je ook de kerstman een sms’je stuurde, kreeg je een cadeautje.


Bedacht met Marcel Wortel bij NOISE.

Superguide


Samen met Annemiek Klijn en Guido de Ridder heb ik bij Veronica Magazine de user flow van de Superguide App onder handen genomen. Met een eigen tone of voice en een eigen smoel om de app nog aantrekkelijker te maken voor gebruikers.


Bekijk de case.

HPTO-banner op nu.nl voor Albert Heijn. Ontwikkeld bij 24AM.


Bekijk de banner >