Commercieel schrijven, tips, boek, cursus

Reclame is verleiden.


Een open deur waar opvallend weinig copywriters doorheen durven lopen.


In het dagelijks leven gebruiken we een dialoog om iemand te verleiden. Maar als we een reclametekst moeten schrijven beperken we ons vaak tot kijkmijeensleukzijn-monologen. Waardoor de verleiding eindigt in een blauwtje.


Voordat je als copywriter de mentale stap hebt gezet om te stoppen met commercieel schrijven en te beginnen met het voeren van een dialoog om consumenten te verleiden, ben je al snel tien jaar verder in je carrière.


Hopelijk gaat het met dit boekje iets sneller.


Hierin wordt elke stap van commercieel schrijven vergeleken met een dialoog uit het dagelijks leven. Zodat je jezelf sneller door die open deur van verleiden heen durft te schrijven.




ISBN 9789491560101

Commercieel schrijven, tips, boek, cursus

Bestel het boekje voor slechts € 15,-.


Of ontvang het gratis door Pascal voor minimaal 8 uur te boeken.

Commercieel schrijven.

Verleiden met een Dialoog: een strategie voor het schrijven van commerciële teksten.