Drieduizend tv-zenders links. Zapzapzap...

Tienduizend on-demand aanbieders rechts. Klikklikklik....


Kijkers en kopers zitten in een doolhof. Met teveel biertjes, teveel koekjes en teveel verzekerdingessen.


En alles lijkt nog op elkaar ook!

Zelfde aanbod, zelfde prijs, zelfde service...


Gelukkig is het onderscheid nabij.

Bel Pascal en hop!.. je hebt een unieke schrijfstijl voor je merk.


De kijkers en kopers gaan je schrijfstijl herkennen en 'm omarmen. Hartje! Ze worden namelijk niet verliefd op wát je zegt, maar hoe je het zegt. Echt waar...


Pascal draait een mooie manual voor je in elkaar - even roeren - met lekker veel tips, tricks en tekstjes als voorbeeld.


Enne.. hij komt graag even langswippen om je in-house schrijvers de pasgeboren tone of voice aan te leren. Eitje!






Wil je dit lezen in een ander stijltje?

De schrijfstijlschrijver die je altijd al wilde hebben


Klikkerdeklik op ander merkje:

Gratis moppenboekje



Eén mopje. Geschreven in 99 verschillende tone of voices. Door Pascal Boogaert. En geïnspireerd op ‘Stijloefeningen’ van Raymond Queneau.


Lees het hier.

Lopen twee gekken op straat. Vraagt de een aan de ander: ‘Mag ik nu in het midden lopen?