Tone of voice specialist


In de afgelopen jaren heeft Pascal verschillende grote en kleine merken geholpen met hun tone of voice. Zo ontwikkelde hij schrijfstijlgidsen, social identities en tone of voices. Voor zowel bestaande merken als voor startups.


Merkdenker


Pascal werkt al meer dan 24 jaar in de wereld van marketing en communicatie. Als copywriter én conceptdenker. Hij weet dan ook precies hoe je een merk een eigen karakter geeft, hoe je dit karakter door alle middelen door kunt vertalen en hoe je dit karakter jarenlang kunt bewaken. Kijk anders even op de portfolio van Pascal: www.belpascal.nl


Copy voor alle middelen


Tijdens zijn loopbaan heeft Pascal teksten geschreven voor alle mogelijke middelen. Van POS tot banners. Van salesfunnels tot apps. En van social media tot radio. Hij begrijpt dan ook de rol van tekst in al die verschillende media en hoe deze teksten op elkaar aan moeten sluiten.


Pascal heeft er zelfs een boekje over geschreven; Verleiden met een Dialoog. Op basis van dit boek geeft Pascal regelmatig trainingen aan jonge copywriters. Kijk voor meer informatie op www.verleidenmeteendialoog.nl


Naast het ontwikkelen van de tone of voice kan Pascal dus ook meteen ál je teksten schrijven. Zodat alles meteen in de juiste schrijfstijl wordt opgeleverd.


SEO


Pascal heeft een cursus gevolgd bij Alain Sadon, dé SEO-guru van Nederland. Dus als je daar interesse in hebt, kan Pascal de teksten ook meteen optimaliseren voor search engines.

Maak kennis met Pascal. En neem snel even contact op. Want dan ontvang je een gratis exemplaar van het boek ‘Verleiden met een Dialoog’.


Kijk voor meer informatie op www.verleidenmeteendialoog.nl

Tone of voice writer