Je ziet het gebeuren in je eigen winkelstraat: grote ketens maken plaats voor kleine shopjes en ambachtelijke boetiekjes.


Maar hoe meer merken, hoe moeilijker het is om op te vallen.


Als je koekje hetzelfde is als dat van de bakker naast je en net zo duur, hoe zorg je er dan voor dat je klant naar jouw koek hapt? En niet naar die van de concurrent?


Dat is makkelijker dan je denkt; met je persoonlijkheid.


Het is eigenlijk heel simpel. Klanten moeten jou leuker vinden dan de winkeltjes naast je. Dat leuk zit 'm in reclame en vormgeving, maar vooral in het karakter. Hoe praat je als merk tegen me?


Klanten houden van een herkenbare schrijfstijl. Zo bouwen ze een band op met je merk. Ga ‘ns een keertje praten met Pascal. Hij bakt namelijk de ene na de andere lekkere schrijfstijl voor merken. En daar rolt dan altijd een prachtige schrijfstijlgids uit. Met regeltjes, voorbeelden en een duidelijke persoonlijkheid. Zodat andere merktikkers deze schrijfstijl snel over kunnen nemen.


En als je wilt, dan komt Pascal ook even langs om een interne training te geven.








Wil je dit lezen in een andere schrijfstijl?

Die gezellige schrijfstijltikker


Klik even op een merknaam: