Het is soms moeilijk kiezen.


Er zijn zoveel lekkere koffiesmaken, zoveel lekkere chocoladerepen en zoveel lekkere koekjes...


En het lijkt wel of er elke dag meer keuze is. De grote namen op de markt verdwijnen en staan hun plaatsje af aan de vele kleine nieuwkomers.


Hartstikke gezellig natuurlijk. Maar hoe meer kraampjes op de markt, hoe meer ze familie van elkaar lijken te worden. Ze verkopen hetzelfde voor bijna dezelfde prijs.


Dus waar ga je dan voor? Precies! Voor het meest sympathieke kraampje.


Geef je merk dus een lekkere tone of voice. Zodat je er een beetje tussenuit springt op de markt. Fijn woordgebruik dat klanten gaan herkennen en waar ze van gaan houden.


Pascal Boogaert kan een heerlijke schrijfstijl voor je brouwen. En daar krijg je dan ook een dikke handleiding bij. Met een uitleg van het karakter, richtlijnen en heel veel voorbeelden. Zodat andere tekstschrijvers zich goed kunnen inleven in de tone of voice.


Om je daarbij te helpen kan Pascal natuurlijk ook even langskomen. Om een cursus te geven. Wel zo handig!


Wil je een andere tone of voice proeven?

Die gezellige schrijfstijl chef


Kies uit het menu: