Kun jij nog een beetje kiezen? Uit al die politieke splintertjespartijtjes, uit al die wereldverbeterbankjes en uit al die authentieke sjampootjes?


Klein is het nieuwe groot. Nou, lekker dan. Want daardoor word ik elke dag overspoeld door nieuwe kleine merkjes.


En ja, ze beginnen ook wel een beetje op elkaar te lijken. Ze doen hetzelfde ding, hebben hetzelfde prijskaartje en staan ook nog ‘ns naast elkaar in het schap.


Dus dan pak ik gewoon altijd de leukste. Of de grappigste. Of de liefste.


Dus merkmeneren en merkmevrouwen; maak je merk aaibaar. Met een eigen tone of voice. Daarmee geef je je merk een persoonlijkheid die consumenten lief vinden.


Pascal stippelt graag zo’n praattaaltje voor je uit. Met een dikke handleiding zodat je precies weet hoe je de tone of voice moet gebruiken.


Mag het nog makkelijker? ‘tuurlijk!

Laat dan Pascal langskomen om al je schrijvers een beetje op weg te helpen.









Niet helemaal je stijl?

Je eigen tone of voice goochelaar

Kies dan een andere

tone of voice: